top of page
golden-white-marble-textured-background.

PERSONAL ASSISTANT/ SECRETARESSE
M&A 

Als Personal Assistant/ secretaresse M&A assisteer je een partner en een deel van het team van meerdere advocaten. Als secretaresse ben jij verantwoordelijk voor de ondersteuning van alle advocaten uit het betreffende team en in het bijzonder van een van de twee partners van dat team. Voor deze partner vervul je meer een Personal Assistant rol. Dat maakt deze functie zeer uitdagend en afwisselend. De taken bestaan onder andere uit:

 

De taken bestaan onder andere uit:

  • Meelezen met de mailbox van de partner en het daaruit zelfstandig oppakken van bepaalde acties en bewaken van deadlines;

  • Agendabeheer, inplannen van besprekingen en Teams / conference calls;

  • Voorbereiden en verzamelen benodigde stukken voor besprekingen;

  • Regelen van lunches, hotels, treinreizen, privé chauffeur en vluchten;

  • Verwerken van onkosten;

  • Voorbereiden en controleren van declaraties;

  • Openen van nieuwe dossiers;

  • Opstellen en versturen van Engagement Letters en monitoren of deze getekend retour worden ontvangen;

  • Verantwoordelijk zijn voor toepassing van juiste opmaak en huisstijl in documenten;

  • Archiveren en up-to-date houden van virtuele dossiers.

​

Wat mij persoonlijk aanspreekt aan dit kantoor:

Al jaren werk ik prettig samen met dit kantoor, veel secretaresses die ik hier bemiddelt heb werken er nog steeds met heel veel plezier. Het is een middelgroot Amerikaans advocatenkantoor met diverse specialisaties.

Binnen het kantoor is er sprake van een zeer prettige informele en collegiale werksfeer, waarbij cliëntgerichtheid een zeer belangrijk aspect vormt. Het kantoor is wereldwijd een van de grootste maar zo voelt dat niet als je hier werkzaam bent in Amsterdam. Iedereen kent elkaar en ontmoet elkaar graag in de pantry voor een heerlijke koffie of in de bar voor een borrel. Het kantoor is goed te bereiken met het openbaar vervoer.

 

Zijn dit jouw kwaliteiten en competenties?

  • HBO werk- en denkniveau;

  • Enkele jaren werkervaring als secretaresse of PA binnen de internationale advocatuur;

  • Zelfstandig werken is voor jou geen probleem;

  • Minimaal vier dagen per week beschikbaar;

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse & Engelse taal in zowel woord als geschrift;

  • Zeer goede kennis van MS Office: Word, Excel, PowerPoint;

  • Je bent energiek, zorgvuldig, proactief, flexibel en representatief.

 

Het aanbod

  • €3.000 - €4.900 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring);

  • 32 tot 40-urige werkweek;

  • 13de maand;

  • 25 vakantiedagen o.b.v. fulltime;

  • Maandelijkse zorgtoeslag van EUR 30;

  • Fitness abonnement;

  • Leasefiets;

  • WIA Excedent verzekering arbeidsongeschiktheid (geen eigen bijdrage);

  • Overlijdensrisico verzekering (uitkering EUR 250.000 – geen eigen bijdrage);

  • Goede pensioenregeling (lage eigen bijdrage);

  • reiskostenvergoeding op basis van gemaakte OV kosten of EUR 0,19 per kilometer.

​

Favicom wit.png

Wilt u nadere informatie over mijn dienstverlening of heeft u behoefte aan een vrijblijvende kennismaking?

 

Neem dan gerust contact met mij op via telefoonnummer 06– 18966032 of info@creemersrecruitment.com   

contact
bottom of page