top of page
golden-white-marble-textured-background.

JURIDISCH SECRETARESSE

Als Juridisch Secretaresse binnen dit kantoor kan je altijd jezelf zijn, je wilt jezelf blijven ontwikkelen en legt de lat hoog. Jouw mening telt en wordt gehoord.

​

Je bent een echte teamplayer en op zoek naar een mooie baan voor 24 – 32 uur per week.

 

In samenwerking met de office manager behelst de functie de volgende taken:

 

  • Digitaal aanmaken dossiers, bijhouden filen en archiveren;

  • Aansturen flexers/studenten;

  • Opstellen van de opdrachtbevestiging en voorwaarden die gelden met de cliënten;

  • Uitwerken van juridische stukken en algemene correspondentie in de Nederlandse en Engelse taal, zowel zelfstandig als van concept;

  • Opstellen en versturen van declaraties;

  • Printen en scannen van stukken t.b.v. de advocaten;

  • Opvragen van KvK en gegevens bij het kadaster;

  • Dossiers omzetten van extern format naar eigen word format;

  • Modellen uitwerken, standaardisering templates;

  • Closing binders samenstellen;

  • Mede bijhouden kantoorhandboek en overige interne handboeken en handleidingen Wwft;

  • Bijhouden van de scholing van de advocaten;

  • Bijhouden van de algemene inbox en waar nodig doorsturen naar de betreffende persoon;

  • Bijhouden van de finance inbox en facturen (laten) verwerken in de finance flow;

  • Telefoon;

  • Post;

  • Beheer meetings en meetingrooms;

  • Afspraken inplannen;

  • Ontvangen bezoekers;

  • Business development en marketing ondersteuning (zoals het (mede) opstellen van kantoorpresentaties);

  • Bijhouden van de verjaardagen van de medewerkers;

  • Boeken van reis en verblijf;

  • Boeken van lunches en diners;

  • Relatiegeschenken;

  • Diverse OM taken: ontvangst gasten, koffie/thee gasten, bestellen en doen van de boodschappen (er wordt dagelijks met elkaar geluncht op kantoor), verzorgen van de lunch, voorraad kantoorartikelen bijhouden, voorbereiden vergaderingen, contact met leveranciers, ICT, bijhouden verlof en verzuim, mede organiseren in- en/of externe events, zorgen voor een nette uitstraling van kantoor, onderhoud pand i.o.m. verhuurder.

 

Wat mij persoonlijk aanspreekt aan dit kantoor:

De kernwaarden van dit kantoor zijn: Waardering, Verantwoordelijkheid, Teamwork en Top nastreven. 

​

Dit boutique advocatenkantoor is gespecialiseerd in transacties en (duurzame) projecten. Het kantoor bestaat momenteel uit 5 partners, 3 senior advocaat medewerkers, 2 advocaat medewerkers, 1 juridisch medewerker en 1 office manager. Het kantoor is betrokken bij aansprekende nationale en internationale transacties en (duurzame) projecten en de ambitie is om verder te groeien. 

 

Persoonlijke klik en aandacht voor elkaar is belangrijk in een kleine(re) setting als deze.

 

Zijn dit jouw kwaliteiten en competenties?​

  • Enkele jaren werkervaring als secretaresse of PA binnen de advocatuur;

  • Minimaal drie dagen per week beschikbaar, in ieder geval donderdag en vrijdag;

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse & Engelse taal in zowel woord als geschrift;

  • Zeer goede kennis van MS Office: Word, Excel, PowerPoint;

 

Het aanbod

  • €3.000 - €4.100 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring);

  • 24 tot 32-urige werkweek;

  • 25 vakantiedagen o.b.v. fulltime;

  • Goede pensioenregeling (lage eigen bijdrage);

  • reiskostenvergoeding op basis van gemaakte OV kosten of EUR 0,19 per kilometer.

​

Favicom wit.png

Wilt u nadere informatie over mijn dienstverlening of heeft u behoefte aan een vrijblijvende kennismaking?

 

Neem dan gerust contact met mij op via telefoonnummer 06– 18966032 of info@creemersrecruitment.com   

contact
bottom of page