top of page
golden-white-marble-textured-background.

ACCOUNTS PAYABLE MEDEWERKER (SENIOR)

Als Accounts Payable Medewerker ben jij samen met het hechte team verantwoordelijk voor de gehele financiële administratie. Dit is een zeer uitdagende functie waar heel veel geleerd kan worden.

 

Het werk is heel divers en absoluut niet eentonig. In deze rol heb je veel contact met advocaten en partners van het kantoor.

​

Het Finance team is inmiddels een heel leuk team en bestaat uit de Finance Manager, twee Billing Assistenten en een Junior Accounts Payable medewerker.  

​

De taken bestaan onder andere uit:

Crediteurenadministratie:

  • Bankbetalingen voorbereiden en inboeken;

  • Inkomende kosten analyseren en controleren (juiste approvals en budget allocaties);

  • Derdengelden betalingen inboeken;

  • Kasuitgaven inboeken en beheer;

  • Contacten met de leveranciers onderhouden.

 

Maand- en kwartaalafsluiting:

  • Bankrekeningen aansluiten;

  • Account Analyse (analyse van kosten obv US Tax);

  • Journaal posten inboeken, controleren en corrigeren;

  • Vaste activa inboeken;

  • Voorbereiden van (belasting)aangiftes (o.a. BTW, BFT (Bureau Financieel Toezicht), CIT, WKR);

  • Updaten en onderhouden van leveranciers-overzichten;

  • Nauwe samenwerking met de Billing i.v.m. Client kosten van derde partijen (bijv. vertalers, rechtbank en andere specialisten).

 

Deze taken zullen ongeveer 65% in beslag nemen, de overige taken zijn ad-hoc.

​

Dit kantoor voert  2 administraties uit:

  • Accrual (transactie basis), Aangiftes lokaal op transactie basis (in Euro) volgens Nederlands Belastingstelsel.

  • Cash (Kas basis), Reporting to US, based on Cash accounting and according to US regulations (in USD).

 

Wat mij persoonlijk aanspreekt aan dit kantoor:

Al jaren werk ik prettig samen met dit kantoor, veel medewerkers die ik hier bemiddelt heb werken er nog steeds met heel veel plezier. Het is een middelgroot Amerikaans advocatenkantoor met diverse specialisaties.

Binnen het kantoor is er sprake van een zeer prettige informele en collegiale werksfeer, waarbij cliëntgerichtheid een zeer belangrijk aspect vormt. Het kantoor is wereldwijd een van de grootste maar zo voelt dat niet als je hier werkzaam bent in Amsterdam. Iedereen kent elkaar en ontmoet elkaar graag in de pantry voor een heerlijke koffie of in de bar voor een borrel. Het kantoor is goed te bereiken met het openbaar vervoer.

 

Zijn dit jouw kwaliteiten en competenties?

  • Jij bent een teamplayer, houdt van gezelligheid en cliënt- en servicegericht;

  • Enkele jaren werkervaring als Billing Assistent/ Specialist of een gelijkwaardige functie, bij voorkeur binnen de advocatuur;

  • Minimaal vier dagen per week beschikbaar;

  • Je hebt een flexibele instelling, vooral tijdens maand- en jaarafsluitingen;

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse & Engelse taal in zowel woord als geschrift;

  • Uitstekende Excel kennis

  • Jij staat stevig in je schoenen, kan snel schakelen en weet prioriteiten te stellen.

 

Het aanbod

  • €3.500 - €4.500 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring);

  • 32 tot 40-urige werkweek;

  • 13de maand;

  • 25 vakantiedagen o.b.v. fulltime;

  • Maandelijkse zorgtoeslag van EUR 30;

  • Fitness abonnement;

  • Leasefiets;

  • WIA Excedent verzekering arbeidsongeschiktheid (geen eigen bijdrage);

  • Overlijdensrisico verzekering (uitkering EUR 250.000 – geen eigen bijdrage);

  • Goede pensioenregeling (lage eigen bijdrage);

reiskostenvergoeding op basis van gemaakte OV kosten of EUR 0,19 per kilometer

Favicom wit.png

Wilt u nadere informatie over mijn dienstverlening of heeft u behoefte aan een vrijblijvende kennismaking?

 

Neem dan gerust contact met mij op via telefoonnummer 06– 18966032 of info@creemersrecruitment.com   

contact
bottom of page