top of page
golden-white-marble-textured-background.

JURIDISCH SECRETARESSE ARBEIDSRECHT

Als Juridisch Secretaresse Arbeidsrecht kom je in een warm bad terecht. Je komt te werken voor een vrouwelijke partner, drie advocaten en een juriste, die jou graag meenemen in hun praktijk. Jij zorgt voor een uitstekende administratieve en organisatorische ondersteuning, zodat zij zich zo goed mogelijk met vakinhoudelijke kwesties bezig kunnen houden. Daarnaast werk je samen met ervaren juridische secretaresses van en voor andere vakgroepen.

 

 De taken bestaan onder andere uit:

  • Deadlines en actiepunten bewaken. Je stelt de juiste prioriteiten, zodat alle stukken op tijd de deur uitgaan;

  • Een aantal agenda’s en de telefoon beheren. Je plant afspraken in, houdt zicht op verschillende e-mailboxen en indien nodig anticipeer je daarop;

  • Het verwerken van (digitale) post;

  • Digitale en fysieke dossiers aanmaken en op juiste wijze administreren;

  • Assisteren bij het gereedmaken van processtukken;

  • Voorbereiden van presentaties en organiseren van on- en offline events voor cliënten;

  • Diverse administratieve taken uitvoeren.

 

Wat mij persoonlijk aanspreekt aan dit kantoor:

Dit kantoor behoort tot de top 10-advocatenkantoren in Nederland, het is groot maar kent verschillende vestigingen in Nederland. De vestiging in Eindhoven bestaat uit een hechte club medewerkers. Iedereen is betrokken met elkaar en er worden veel sociale activiteiten georganiseerd. Je kunt voor de deur gratis parkeren. Het kantoor heeft jouw ontwikkeling hoog in het vaandel staan, kansen liggen voor het grijpen. De secretaresses die via mij bij dit kantoor werken hebben nog elke dag plezier in het werk wat ze doen. Het is een omgeving waar je jezelf kunt zijn en het beste uit jezelf kunt halen. Het kantoor biedt ruimte heeft aandacht voor diversiteit en inclusiviteit en vindt het belangrijk om eigen talenten te laten groeien.

 

Zijn dit jouw kwaliteiten en competenties?

  • Jij bent een kei in organiseren en ontzorgen;

  • Beschikt over mbo4/ hbo werk- en denkniveau;

  • Jij beschikt over uitstekende Nederlandse taalvaardigheid en beheerst ook het Engels goed;

  • Je hebt kennis van MS Office (Outlook, Word, Teams, PowerPoint en Excel) en/of Microsoft 365;

  • Je bent 32 – 40 uur beschikbaar;

  • Je hebt ervaring op secretarieel en/of juridisch administratief gebied door werk of studie.

 

Het aanbod

  • €2.900 - €3.843 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring);

  • 32 - 40-urige werkweek;

  • 27 vakantiedagen o.b.v. fulltime;

  • Thuiswerken behoort tot de mogelijkheid dagen in overleg;

  • Mobiliteitsplan;

  • IPhone en laptop;

  • Je kunt vanaf je eerste werkdag aan de slag met een; opleidingsprogramma;

  • Deelname pensioen;

  • Reiskostenvergoeding.

​

Favicom wit.png

Wilt u nadere informatie over mijn dienstverlening of heeft u behoefte aan een vrijblijvende kennismaking?

 

Neem dan gerust contact met mij op via telefoonnummer 06– 18966032 of info@creemersrecruitment.com   

contact
bottom of page